Valpmage

Hej alla, Andrea här!


Snart kommer Edinas sista bebisar till världen. ❤️

Igår var jag och pussade på magen (självklart Edina också.) och bara gosade med de alla. 

Detta blir vår S-kull, och edinas 5de kull. 

Pga min sjukdom och mitt mående kan jag inte ha hundar hos mig, så om 2,5 vecka flyttar jag hem till mamma för att ta hand om Edina och bebisarna. 

Ibland får jag även lite "permission" för att sova i min egen säng någon natt. Haha! 

Längtar ni lika mycket som jag? När vi åkte på ultraljud, kom det tårar från både mig och mamma när vi såg de små hjärtanen dunka på skärmen. Vilken lycka! ❤️❤️

Nu börjar Edina bli en riktig tjockis, och jag längtar tills man kan få känna av deras små sparkar inne i magen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0