Älskade Samba

Hej!
Som ni alla läst har min älskade prinsessa Samba fått lämna oss.

Planen var att vi skulle ta oss till veterinären på eftermiddagen i tisdags (28/6) men hon var så dålig under natten när jag sov med henne.

Mamma och jag beslutade oss för att för Sambas skull, åka till veterinären direkt på morgonen, så vi fick en tid 8.

08:30 tog hon sitt sista andetag och lämnade oss här, utan henne ❤️

Samba har varit min absolut bästa vän i snart 11 år! (Jag är 23!!!!) och detta är så enormt jobbigt för mig. Men jag vet att nu har hon frid och lycklig där uppe! ❤️
Att jag vet att hon tittar ner på mig, och är så glad över tiden vi haft och allting vi gjort tillsammans, och kärleken hon kände för mig, gör att jag vet att detta var det bästa för min prinsessa ❤️

I måndags bestämde jag mig för att hennes sista dag skulle spenderas med de som hon älskade mest. Och det är hennes "lillasyster" Edina, mig såklart och min man, hennes husse ❤️

Husse är fotograf och vi packade in oss i bilen, åkte till hennes favoritplats, Skogen!
Och där skulle det som jag ville göras. - fotografera och spara ett minne av vår sista dag tillsammans ❤️❤️

Vi fick så OTROLIGT många bilder tack vare min man!

I bilderna som vi tog finns det glädje, kärlek och lycka, precis så som vi fyra haft tillsammans i 3,5år när vi bodde tillsammans och totalt 6 år under tiden jag varit med min man, då har Samba och Edina ALLTID funnits vid min sida, var jag än skulle.

Här kommer tre stycken av de bilder som betyder mycket för mig.

Tassbilden, som jag lagt in här nere 👇🏼, har hon redan lämnat oss och är en av de tre bilderna jag tagit på henne där hon har frid! ❤️

Med detta sagt, är jag fruktansvärt ledsen, tårarna rinner från mina kinder varje gång jag tänker på henne, samtidigt som jag är så lättad över att veta att hon har det bra, och tänker på den underbara tiden vi haft tillsammans och ler med det största leendet jag har! ❤️❤️

Är så tacksam för all tid jag fått med henne och är så säker på att hon kommer vaka över mig varje sekund tills den dagen vi möts igen, där uppe bland molnen och jag får ge henne den där bamsekramen som hon hatar, för då kan hon inte pussa mig, precis så som hon älskar att göra! ❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0