Systerbarnen kollar pkullen

Hej, blir ett snabbt inlägg med bilder. Har fortfarande otroligt ont efter svimningen men massa bilder tas, ska bara hinna lägga ut de 😁 
Här kommer några. 


Edina litar på samba till 200% och låter henne "passa" valparna. Vilket hon ÄLSKAR och hade kunnat göra 24 timmar om dygnet om hon fått av mig. ❤️

I måndags var äldsta systern med barn hos oss och hälsade på. 
Izabella som fyller 8år (hur snabbt får tiden gå??!!?) på söndag älskar valparna och gosade med alla fyra. 

Pira


Polly

Plex

Och lille petri, som framöver kommer heta Sam! 😍 kommer dock kännas konstigt att kalla en valp samma som jag kallar min man 😝


Izabellas lillebror Tristan var också och kollade. Han gillar inte hundar men klappade gärna plex.




Igår natt kom aurora hem från Kreta, och idag direkt när jag vaknade gick hon till mig för att kolla på mina bebisar. 
Såklart ska de alltid äta när man kommer, så det får ni valpköpare förbereda er på, till era besök 😃



Här är aurora med lilla polly som hon döpte ifrån Kreta. 

Lille Sam

Sen plex som än så länge är första som öppnat sina ögon och ser något.

Och sist lilla pira. 




Kommentarer
Postat av: Heléne

Så fina bilder, med barn o hundarna.

2015-05-06 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0