Häst tävling fler bilder

Såg att mamma har varit snabbare än mig idag och lagt ut bilder från vår dag tillsammans. Jag lägger ut lite fler bilder 😃 

Ni kommer nog märka på bilderna vem som är min familjs fotomagnet. ❤️

Schakki, Samba och Elza fick vara med. 

Samba kollar på minigrisar.





Samba och Elza kollar in hästarna. Och det var den lilla svarta som Aurora tog en ridtur på.

Elza kollar in fåren.



Och en ko med sin lille blyga kalv.


Pga sambas enormt dåliga knän orkar hon inte gå långt och länge. Utan fick vila i Auroras vagn. 
Om jag ska gå en lång runda själv har Samba sin egna lilla hundvagn som hon åker i. Och hon älskar det!


Sen några bilder på de spännande riddarna! 



Och min älskade systerdotter! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0