Samba är sjuk

Gårdagen blev inte alls som jag tänkt. Jag var med om det värsta man kan tänka sig.

Deebo tappade sin balans och trillade rakt på samba. 

Hon skrek hur länge som helst men nu verkar hon må bättre.

Hon är lugn och fin sålänge jag inte rör på hennes nacke/rygg. Då skriker hon igen.

Metacam har hon fått både igår och idag och om hon inte mår bättre imorgon, eller blir sämre måste jag ta det svåra och enormt tuffa beslutet att låta min älskade flicka somna in.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, min man är på arbetsresa och kommer inte hem förrän imorgon och jag skulle bara behövt en värmande kram som säger till mig att allt ordnar sig..

Mamma kommer om en stund för att kolla till hur hon mår sen hoppas jag att jag slipper ta det beslutet. 

Inte nu, inte imorgon och inte för detta..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0