Ute i fina vädret

Hej! Idag var vi ute i det fina vädret innan himlen öppnade sig och haglet öste ner på oss. 

Deebo ville ut och leka med sin bästa kompis, Cindy, som är en blandning mellan schäfer och rottweiler. Han har inte lekt med henne på länge för att Edina snart får valpar men han har blivit lite deprimerad och nu är han glad igen. 😃 

Tog en fin bild på honom, eller ena bakbenet ville inte riktigt men annars är den fin! 

Sen lyckades jag få en FUL bild på honom, som visar vem han verkligen är, familjens clown.. 


Efter Deebo lekt med kompisen gick jag en runda som passar mina flickor. 
Man ser så tjock Edina blivit! Snart kommer bebisarna! 



Nu sitter jag här hemma och väntar på lilla Dazy som är på dygn 63 idag. Eftersom mamma jobbar natt så ska jag dit och "hjälpa" de med deras egna kull. 
Hoppas inte jag hinner lägga mig 😝 
Återkommer med bilder om och när de kommer. 

Trevlig helg på er! 
/ Andrea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0