Ny säng

Idag kom mamma och lämnade Fiddelis valpars valpsäng. De flyttade ju ner igår och min var för liten. 

Vi hade två stycken från förra gången när vi hade två valpkullar på samma gång, men pappa "lånade" den ena till oljan i garaget och då försvann den. 😂 

När jag åkte till ikea för att köpa en ny insåg jag att de hade bytat ut sitt sortiment och de enda lådorna de hade var hälften så stora. Så mina har fått nöja sig med en liten i tre dagar och nu är Edina så nöjd, hon kan ligga utsträckt på alla håll hur hon vill. 😃

Husse kommer hem idag från sin jobbresa så de åkte tillbaka till "kontoret" ( vårt extra rum som vi har skrivbord och annat i). 
Edina bryr sig inte så mycket var hon ligger utan finner ro var som bara valparna är med henne. 

Trösklen in till kontoret vet både Samba och Deebo om att de inte får gå förbi. Även katten Siri stannar utanför. 

På denna bilden ser man så ledsen Deebo är. Han vill så gärna hälsa med det dröjer några dagar till innan de får hälsa. 

Ser ni de? Edina har blivit så slank och fin igen att hon inte ens syns liggande i lådan. 

Om jag ska gå till köket, tex, sätter jag kompistgaller för öppningen. Och om jag skulle behöva åka iväg stängs dörren 😃

Ha en trevlig söndag! ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0