Bilder.

Ikväll vaknade de 4 till igen efter veterinär besöken ikväll och jag fick en del härliga bilder.
BUS!
 Mini mördar Ior.
 Skyll inte på mig för att jag har konstiga ögon. Skyll på matte som droppade medicin i dom. Men dom var ju Ok så jag får väl tåla det hihi.
 Hej grisarna , kom ut o lek !!!
 Bröderna bus. Snyggingarna :)
 Mera bus . Mini , Monnie , Ludde , Loke och Miriam.
 Hallå Monni! , Ta det nätt med min Miriam .
 Ofelia är som en  polis , hon ser till att allt går rätt till.
 Kom här pappa så jag kan bita dig lite , tycker Loke.
 Ior lever ännu , en stund till. Miriam och Monni har dragkamp.
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Alltså hur söta kan man vara? <3

2014-01-16 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0