Om mig igen.

Idag var jag ute bland folk i affären för första gången sen jag svimmade.
Fick höra en massa.
Det var 3 ungdomar som hittade mig avsvimmad. Hade vatt kul att prata med dom.
Jag var tydligen blå , vilket tyder på syrebrist och det är illa.
Nu är jag ännu mer rädd. Minns i stort sett inget på 2 timmar den kvällen.
 
 
 
Igår em hände samma sak när dottern var här. Hon såg jag skakade och vi testade blodsockret genast och det var bara 3,8.
Tog 2 dextrosol o drack sött och efter 10 minuter var det uppe på 5,6.
Men nu litar man ju inte på sig själv knappt.
 

Anledningen till att inte bilen rullade igår var att spiralfjädern på höger fram brustit och låg mot hjulet. Tur det hände när den stod still.
Men maken är ju mekaniker så nu är bilen uppe på liften och är snart på G igen. Hoppas jag oxå är det snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0