7 veckor..

Ursäkta , länge sedan jag uppdaterade bloggen. Förlåt.
Men idag blev dom borstade och fotograferade. Efter det blev klorna klippta och filade. Sedan blev det vägning och avmaskning.
Dom har varit ute heeeeela dagen och kom in först nu klockan 20 när det börjar bli kallt i gräset.
Här kommer nu lite bilder och vi börjar som vanligt med den förstfödda Laika , som blir snyggare för varje dag , en riktig pärla.
 
Den stora hanen som just nu inte är så mycket större.
Lexus , som ff letar egen familj.
 
Söta lilla Lilja, som ff är minst men den som andra faller för först.
 
Så till sist Lanzo pojken.
 
Lanzo är den pussigaste av dom alla. Han har lika lång tunga som sin mamma.
 Andrea´s pojkvän har oxå köpt hund, dock ingen som våra.
En "råtta" Rottweiler.
Möt Deebo, en mycket trött 11 veckors pojke .
 Vi vet inte riktigt hur en sådan ska ställas men kanske något sånt här?
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelika

Så himla underbara! Dröjer ett tag innan jag skaffar min egna Mittel men till dess får mitt hjärta smälta i eran blogg :) Drömmen är att ha en creme mittel ifrån eran kennel i framtiden <3 (Drömmen som har funnits i över 2 år).

2013-06-14 @ 00:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0