Väntan.

Just nu känns det som man väntar på mycket.
Ett nytt barnbarn är beräknat den 8 februari, en liten Aurora.

Jag ska gå en kurs med Lelle och förhoppningsvis få lite mer styr på yrvädret.

Sist men inte minst så väntar vi på löpen. Flora löper nog först men henne har vi inte tänkt para ännu.
Men Fiddeli och Edina ska paras med Lelle när dom löper. Vi hoppas på att Edina löper först då hon ju blivit parad förr så hon vet vad som ska göras.
 
Nog för jag tror att turtur duvorna Fiddeli och Lelle oxå klarar av det.
Dom gjorde ju ett halvhjärtat försök på Öland när Fiddeli stack utanför inhängnaden och backade till Lelle. Tror jag precis han i tid att dra undan henne.

Så håll nu tummarna att löpen kommer snart så vi har valpar när jag har min tidiga semester i år.

Lelle och Fiddeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0