vårsolen

Är vädret lika fint hos er som här? Eller jag kan inte säga att det är jättefint, men 15,9 grader är tillräckligt för att det ska kallas fint iaf! :)

trots att jag har varit sjuk med feber sen i lördags och började bli bättre igårkväll gick jag ut i trädgården och busade med hundarna i några timmar idag. Jätteskönt och jättemysigt.

Nu när jag varit sjuk har jag inte kunnat gjort något annat än ligga och blunda och kolla på hundarna. och när jag låg där och kollade på hundarna så har jag lagt märke till att Edina är en riktig retsticka. Hon ska gå framför de andra hundarna, inte en meter framför utan hennes svans ska gå precis framför deras näsor och de blir riktigt sura. Och Edina segar sig också riktigt segt framåt när hon går förbi och de andra hundarna blir ännu mer sura. hahaha ! Det är så kul att kolla på. Nog om det.. haha.

väl ute i trädgården har vi kastat boll och pipisar och undra om grannarna blivit irriterade på allt pipande? Nej det tror jag inte men det är så kul :) haha.

Lille Mogge och min kusin kom också och busade lite när vi va ute.

Imorgon åker jag och mamma och hämtar den nya lille pojken som ska bo här en liten stund och sen ut på foder. Spännaande!

Tror jag ska ut och se om jag kan få någon fin vårbild på  hundarna. Hoppas hoppas hoppas ! :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Här har varit fint väder idag och just nu är det 19 grader så det är rena sommaren :-) spännande med liten valp, hoppas allt går bra. Kommer han från en uppfödare närma er?? Ha en bra kväll

2010-05-18 @ 20:19:45
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0