bästa agilityträningen!

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Så ska se om jag kan göra ett inlägg om agilityn som var igår. Jag kan säga att det var den roligaste gången! hundarna va skit duktiga allihopa. Och att det är jag och tre tjejer som är ett år yngre än mig där gör det inte tråkigare! Jättekul verkligen ! :)

Jag gjorde banan och hade en ritning med mig, vi alla ställde hinderna efter det och det var en riktig springbana nu när alla hundarna kan! det är bara vi som är lite för sega och förstör för hundarna. HAHA!

I slutet så bytade vi hundar med varandra. alltså soooom jag skrattade ! HAHA ! Louise, hon har en papillon som är rädd för nytt folk och sånt. men jag tog honom och i slutet blev han min vän! hihi. Hon tog Edina , och både Edina och Nemo som papillonen heter ville springa till mig och lousie. Hänger ni med? De sprang iaf från den som de skulle springa med. Jääääätteeekuul, men riktigt jobbigt.

Nu är klockan snart 10 och jag ska sova! ska upp klockan 6 för att hinna komma till skolan till 8. :) Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi skriver. HÅLL UTKIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0