Valpfortsättningskursen.

Nu sitter jag i soffan. Jag och bäbis Edina har varit hemma i en timme nu snart ifrån valpfortsättningskursen. Det ÖSREGNAR idag. jättetråkigt. Men vi har tur som får träna i ett ridhus! Så vi blir aldrig blöta. Skönt! :)
Synd bara att man knappts hör något tack vare taket.

Edina var så duktig! jag blir mer och mer stolt över henne för varje gång vi är där. Hon är verkligen koncentrerad och allt tills hon luktade att mamma kom dit. Eftersom min syster körde dit mig så fick mamma komma och hämta mig. Och då blev Edina okoncentrerad och ville inte lyssna en stund. Men sen blev det bra igen. Åh så stolt över henne! :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att det går så bra för er på kursen. De är verkligen duktiga vovvar :-) Enzo och jag börjar allmänlydnad på måndag, ska bli jättekul. Ha en bra helg och hälsa resten av familjen

2010-03-27 @ 15:38:44
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: carro

Ni är så söta ihop! :)

Och Edina är ett rikitgt charmtroll! :)

2010-03-27 @ 16:07:22
URL: http://carroknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0