Stackars Edina, IGEN.

Hon är verkligen en liten oturstjej vår lilla Edina.

Nu är det inte så allvarligt som hennes andra bravader men ändå.

Andrea skulle följa en kompis hem igårkväll och tog  med sig sina 2 hundar Samba och Edina. På vägen hände det plötsligt något med Edina och hon började hoppa på 3 ben. Andrea tog vägen inom sin syster Anna och där började hon helt plötsligt busa och ha drakamp med sin 1 år äldre syster Dazy så Andrea trodde att var det nu var så var det borta. Men så fort dom kom ut hoppade hon på 3 ben igen , så Berne tog bilen o hämtade dom. Väl hemma gick hon på alla 4 igen, skumt.
När vi senare satt  i soffan tyckte jag jag kände ngt konstigt i hennes tass och drog, III, skrek Edina då. Då kollade jag noga och lite på sidan av tassen ,inte direkt under, satt en mega spink. Jag håll fast henne o Berne ryckte ut den, Oj  vad den var stor, nästan 1 cm inne i tassen. Igårkväll sedan gick hon hela tiden på 3 ben.

Men idag är hon på 4 tassar igen. Vojnevojne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0