Långt trädgårdsbesök.

Igår blev det många inlägg! Så kul .:)

Idag blev min skoldag kort. Som alltid annars också men idag va den extremt. Började halv 10 och slutade halv 12. Så en lång sovmorgon. Men gick upp tidigare och fixade mig mycket istället. HAHA . Hundarna fick komma ut några gånger med mig , två stycken på morgonen och mamma en eller två.

När jag kom hem vid halv 1, tog jag ut hundarna igen. och sen ville de inte in igen. Schakki, Dazy och Edina började busa och leka som bara den i trädgården! och kom in nyss. Alltså har de varit ute i över en halvtimme. Och det som chockade mig meest, var att man märkte inte att Dazy var ute. Hon brukar annars vara den som skäller och gör konstiga ljud för att man ska märka henne. Men hon gör inte det alls så mycket mera. STOLT över den lilla tjejen! :)

Tror jag ska ta med henne till Stan någondag. Så hon får åka buss och gå bland mycket bilar ;d hade nog varit bra för henne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0