ikke matglad

Saknar mamma redan. Hundarna ligger i dörren och väntar på att hon ska komma hem. Hur många gånger jag än säger till de att hon kommer imorgon förstår de inte och stannar där. Stackars hundarna.

Annars går allt, ( nästan) bra! :) Schakki krånglar lite med maten och fick i sig några kulor. Men han får väl vara hungrig till imorgon då. Han åkte ut i farstun och fick vara där i 45 minuter och då åt han en fjärdedel. Sen ville han inte mer. Men imorgon bitti blir det inte några 45 minuter han kan ta på sig. MAX 5 minuter. för sen ska de ut och allt. Har inte tid med allt på morgonen när skolan börjar 8.00. haha.

Nu ska jag kolla vidare på tvn. Sen ska jag ta ut hundarna en sista gång och sen lägga mig i sängen och plugga. Godnatt på er!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0