hundvakt

Jaha, mitt ansvar nu i ett dygn med hundarna. Men det fixar jag lätt. Känns bara att jag inte kan hitta på något alls ikväll när jag måste passa alla fem hundarna på samma gång. Enda nackdelen.

Pappa kommer snart hem ifrån jobbet. Jag som ville ha pommes och korv idag, går och kollar i frysen och det finns ingen pommes. och boom. så sur jag blev :( hahah ! nej jag skojar. Men jag ville haft det....

Jag tror att jag snart ska gå en runda med Mittlarna senare. Har jag sakt att jag skulle gå med Salli men gick till brevlådan men fick sen gå tillbaka. Kunde inte hålla henne !!!! så jag blev sur och hon åkte in igen. Så fick hon stanna hemma. Så om jag ska ut så tar jag mittlarna. Så får Salli skylla sig själv när hon inte kan gå med mig. Så får hon gå med mamma när hon kommer tillbaka.

Tänk så mycket det är att komma ihåg nu detta dygnet;

  • Komma ihåg att ta ut hundarna ofta.
  • Kolla vattenskålen ibland så den inte är tom.
  • Komma ihåg att de ska ha kvällsmat vid 7 halv 8.
  • Komma ihåg vilken hund som ska ha vilken mat ....
  • ... vilken matskål....
  • .... och vilken hund som ska ha vatten på maten och inte .
  • Jag ska komma ihåg att sätta alarmet en halvtimme innan jag brukar för att hinna ta ut hundarna och mata de imorgon innan skolan.

Sen är det inte mer man ska komma ihåg väl ? hahah.
Jag ska iaf klara det, lääättt. Hihih.

Nu ska jag gå och ta ut åsnorna . :) byyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0