Första strandbilderna.

Idag åkte vi till stan, jag min kära kusin och våra hundar ! :) mina flickor och hennes pojke! :) Vi gick i stan och senare bestämde vi oss för att gå längst stranden. När vi väl kom dit, så såg det så mysigt ut så vi gick ner till havet och hundarna badade benen lite och annars hade vi mysigt! Tog några underbara bilder och här kommer de :)

Mogge var en riktig riktig mes. Men när han såg att Edina tyckte vattnet var JÄTTEKUL ville han också visa att han vågade.



 



Ååååwwwhh ! mina älskade älskade ÄLSKADE sötnosar ! :) <3 Är så stolt över dem! :) finns inga sötare hundar än mina bebisar. Bara kolla, lösa på stranden i Helsingborg. Fullt av folk som går och de springer inte iväg!




Kommentarer
Postat av: martina

Gud va fina dom är! :)

2010-03-27 @ 13:36:29
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0