dåliga uppdateringar

Förlåt för jättedåliga uppdateringar! jag har sjukt mycket plugg både i skolan och när jag kommer hem. Jag vill ha tid för både vänner och mina små älsklingar. Så det blir att jag är vid datan lite på kvällarna nu mer bara. Och då hinner jag knappt skriva något. Men lite snabbt nu,

Jag börjar gå långa runder nu med flickorna när det inte är lika kallt mera. Längtar verkligen tills det blir varmt så att jag kan gå ut i linne och solglasögon. ååh :) hihi.

Här hemma måår hundarna prima, lite små förkyldninar och annat tråkigt har pappa tagit hem igen! Bara inte vi andra blir sjuka. hah.

Nu måste jag dra vidare, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Carina

Värmen har försvunnit här för det är superkallt ute, -8. Men solen är framme så det är mysigt att vara ute ändå. Längtar oxå till värmen, mindre kläder och längre promenader :-)

2010-03-05 @ 10:04:46
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0