Borta 1 dygn.

Idag ska jag på teambildning med mina nya blivande kollegor. Blir svårt att sova borta, jag är en hemma människa men tror nog att vi får det skoj.
Andrea får dra  ett stort lass här hemma när jag är borta. Jag ska var borta kl 13 idag och kommer hem imorgon efter middag.
Marsvinen ska jag fixa innan jag åker med mat o  vatten, men 2 är högdräktiga så jag hoppas att ungarna inte kommer när jag inte är hemma. Sånnt vill man ju inte missa.

Så det är doggarna Andrea får ta hand om. Dom blir inte ensamma så mycket ändå.

Fortfarande inget löp på Dazy.
Schakki är nog den som kommer sakna mig mest. Här har vi ett gos.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas det går bra nu när du åker bort ett dygn. Kan tänka mig att hundarna kommer att sakna dig jättemycket :-) Ha det så bra

2010-03-18 @ 19:27:41
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0