Agilitytisdag.

Idag är det tisdag, vilket innebäs AGILITY för mig och min bäbis. Eftersom mamma var iväg idag fick pappa köra oss dit och senare kommer och hämta oss.

Edina gillade inte riktigt att inte mamma var där. Och kollade i början bara efter henne. Men till slut förstog hon att mamma inte kom så blev hon koncentrerad på det hon skulle.

Vi hade kulkul. Jättesynd att Edina inte kan ( eller får, av mamma) hoppa pga sina knän. Annars känner jag på mig att det hade varit roligare att inte bara göra samma hinder hela tiden.

Men jag tycker det är så kul att vara igång igen med kurserna. Även om det är stressigt att bara vara hemma i en timme innan det börjar efter skolan. Men det går bra ju. :)

Hela vägen hem låg hon och kollade på pappa så det blev mycket sömn. När hon kom hem blev hon kaxig över att bara hon varit ute med mig och sen när de andra hundarna låssades att inte bry sig gick hon och la sig.

Mamma är fortfarande inte hemma. Så idag blev det min tur att ge vovvsingarna sin mat. Det ändras hela tiden om hur mycket varje hund ska ha. Ibland bantar Samba och ibland inte. Men det är skönt att alla mittlarna har samma mat nu igen. Men snart när lille Hiccory kommer blir det en valpmat också.

Men nu ska jag snart gå och lägga mig inför skolan imorgon. Så godnatt på er alla.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0