första solningen!

Nu ska jag berätta om min dag för er! Jag orkade inte gå till skolan idag för en lektion på 70-80 minuter, och eftersom det tar 45 minuter till skolan och 45 minuter hem ifrån skolan kändes det helt onödigt, och speciellt när vi bara skulle få veta vårt betyg där.Så jag stannade hemma. :)

När jag vaknade vid 12 tiden gick jag upp, tog ut alla hundarna förutom Samba som fick vänta lite.. Jag gjorde frukost till mig själv och sen tog jag ut min bäbissamba. Hon fick fortfarande ha tratten på sig eftersom jag tog ut alla marsvinen också. De fick komma ut i sin bur och de blev lika glada som Samba blev. haha.

Samba blev av med tratten och så satt jag där ute i shorts och linne ute i solen som verkligen va riktigt varm och underbar idag! Jag skulle in och göra någonting och så gick jag förbi spegeln. Och vet ni vad jag ser? världens fetaste linjerna ifrån mitt linne. Så gick in och byta om till bekini och sen blev det solstolen för mig.

Då var även mamma vaken och hon kollade och passade Samba.

Vid 4 åkte de in eftersom jag och mamma skulle iväg. Och sen blev det ut med hundarna när vi kom hem igen. Och nu har jag nyss borstat Schakki hur länge som helst. OCh Ofelia ville också vara med och jag fick borsta henne lite också. Nu är alla inne igen och jag ska kolla lite tv nu och sen inatt ska mamma jobba igen.

Det var min dag det. Hoppas verkligen ni haft lika fint väder som vi haft idag, och att vi får lika fint imorogn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0