Edina dagen.

Denna dagen har jag nästan bara varit med Edina. Först kom Mogge hit och busade lite. Sen när Lisa och Mogge skulle hem efter en timme, så cyklade vi iväg. Lisa cyklade, jag åkte och hundarna sprang bredvid. Eller joggade eller vad man säger. De busade mest hela vägen men de va riktigt duktiga!



Sen när vi lämnade av Mogge och Lisa gick vi vidare till Izabella eftersom jag skulle passa henne. Edina va så duktig och bara lekte lite med Bella, och sen gick vi vidare hem.

Först fick Edina sitta själv i vagnen, för det tyckte Izabella att hon skulle eftersom den endå va ledig. Sen när hon själv ville sitta i den fick Edina sitta i knäet. Väldigt mycke folk som stannade och började snacka, men det kan jag förstå, det måste sett roligt ut!

Nu ska jag iallafall snart när det blivit lite svalare och det inte är så mycket folk ute gå en runda till med Samba och Dazy, de har redan fått gå en liten innan men en liten till två gånger om dagen sa vetrinären att Samba skulle gå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0