snökaos

Snön är helt underbar ! jag är lycklig som faaan, men tyvärr är det sjukt kallt här i huset. Pappa kommer inte hem förrän om två timmar och jag kommer dö innan dess.  17,1 står det på. Men mamma flyttade nyss in termometern på bordet och den sjunker hela tiden. Och över elementet stog den på 19.1. brrrrh. så kallt.

Men jag älskar snöstormen utanför fönstret !! sjukt mysigt. Ska se sen när det blir mörkt så ska jag och flickorna nog ut en liten runda i kväll igen, om det inte snöar så mycket. För skorna har inte kommit och Samba börjar halta av all snö annars. KOM NU SKOR!!!!!!!!!! hahaha

Nu sa jag hämta vantar och ta på mina fingrar. hahaha ! annars blir de isbitar snart ! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0