Skor/kläder?

Imorgon( helst) ska jag köpa skor. Inte till mig utan till min bäbis. Samba kan ju inte ens gå ut och kissa!! Och sen är de jävligt fina också :) hihi. Så ska beställa till Samba, Är de fina och sånt beställer jag till Edina också. Mina flickor ska skilja sig från MÄNGDEN! och det ska synas att de är så bortskämda som de är.

Men helst hade jag velat ha en liten kleinspitz som kan bli som min äkta bäbis. Klä och allt. Om jag någongång har en sån kommer hon bli en riktigt bortskämd och hon kommer vara den finaste hund ni sett! :)

Vad tycker ni? Visst hade det varit gulligt att ha skor på mina flickor?

Kommentarer
Postat av: alva

naaw, får dom stackarna snö mellan trampdynorna? :(

min hund får lätt infektioner i sen ena tass, har du hittat några snygga skor någonstans, så skulle en komentar om var dom finns vara väldigt uppskattat! :)

2010-01-08 @ 23:21:28
URL: http://crasha.blogg.se/
Postat av: Amanda

nej. hundar ska va på golvet o ingen annanstans och utan kläder o skor.

2010-01-08 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0