Öppen dörr i snökaosen!

Oooh måste berätta en sak, nyss åkte mamma iväg oh skulle handla mitt i snökaosen. Och hon sa till mig jag låsar inte dörren för du kommer väl sitta här ? Jag sitter vid köksbordet, och för er som inte vet hur det ser ut hos oss så kan man se dörren ifrån köksbordet. Jaa så sitter jag vid bordet och helt plötsligt gör Schakki ett konstigt ljud och så öppnas dörren. Jag bara shiiiiiiit vad är detta stängde inte mamma dörren ?!

Sen gick jag till dörren oh puttade på den så åkte den upp. Den va alltså inte stängd. Så skulle jag stänga den och så går det inte. Den sitter lixom fast. Eller inte fast men den går inte att stänga. Så jag tar på mig ett par vantar och min jacka och går ut och tar en skotta. ( vet inte vad det heter men en sån som man skottar snö med)  Och börjar skotta vid dörren, och det va så mycket snö där, så det hade fastnat inne vid gånggärnen och under dörren så det hade tryckts fast jättemycket, Det var ritkigt svårt att få bort snön men nu är dörren stängd igen ! och denna gånger HELT! hahah

Och varmen i huset är nu nere i 16.0 grader och den bara sjunker. På något sätt älskar jag detta ! hahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0