inköpet

På ullared finns en kanin, den är rosa, långa öron ben och armar och en näsa som "står ut". Och samba älskar den! Vet inte hur många hon har fått som sen blivit äckliga. Hon suttar( diar) på nosen så den blir verkligen äcklig. Och nu när hon inte ska bli en avels och uställningshund kan hon få lite snea framtänder om hon nu tycker det är så roligt. haha!

Jaa så en sån kanin fick Samba av mig, Edina fick en orange Sköldpadda , Jääätteestor om man jämför med en sån liten jag köpte på malmö valp. Och sen köpte jag även en hemskt konstig leksak. mjuk va den och sen lång och helt platt. Den blev iallafall omtyckt här hemma. Alla ville ha den. Men ack nej, mina flickors!! Så kaninen och den hemska leksaken åker upp på rummet när vi går upp så inte någon käkar upp den.

Sen köpte jag även vita ben till hundarna. Så alla fick något iallafall. haha ! Snäll jag är ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0