Dec. 31, 2009 Nyårsafton

Idag på självaste nyårsafton blev jag och mamma inbjuda till Ylva som har kennel Glims. Hennes tik Singla ha sex små söta bebisar som vår Schakki är pappa till. Så vi åkte dit och hälsade på.

Hon har fyra hästar också.


Vi gick en runda i skogen där Ylva bor. Och vilken utsikt det är där!! Detta är Singla som står och kollar på berget.

Här är Gräfin och Singla. Dotter och mor.



Utsikten från ett berg.


Här kommer den tredje hunden. Ingen mittelspitz, kommer inte ihåg vad det var för något sött.


Här är min favvis. en sjuuukt söt liten flicka.


Detta är de små flickorna.



Två små killar



Och två andra.


Min favvis. haha




Någon sötnos käkar upp mitt finger.





Bara tikarna är tingade så hör av er  till Ylva på Kennel Glims vid intresse.

Gott Nytt år på er alla.


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka små sötnosar, man blir ju helt sjuk när man ser dom. Men nu har jag 2 hundar och det får vara bra för ett tag :-) Hoppas allt är bra med er. Enzo hälsar så gott

2010-01-02 @ 12:37:10
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0