minnesbilder

Jag kollar på en massa gamla bilder som jag har på en gammal box. JAg har kopplat den till min data och sitter i köket och kollar runder på den. Så mycket skratt man får av att kolla på gamla bilder. Helt underbart ! :)

Här kommer lite bilder. De kommer i helt oordning, men de är såå fina ! :) många har dålig kvalite också, för de är tagna med min gamla mobil.

Denna bilden gillar jag. Jag håller i en kattunge som vi hade för jättelänge sen. Och min syster fular sig i bakgrunden. hahah


Åhh mitt hjärta ! :)



Schakkiiiiiibackiii !



Denna dagen kommer jag ihåg! Jag va sjuk och så gick jag till skogen som ligger 15 minuter härifrån. Och så gick jag där en runda med Samba och Ofelia, Jääätteemycket snö hade kommit och det var 27 mars 2008..



Ofelia hade nästan tre veckor kvar innan D-kullen skulle komma så Schakki låg hemma och sov så här skönt när vi kom hem. Vilken gottegriis.!



I april 2008, den 11 exakt, va min skola ute och skulle gå i skogen. Jag och min bästa kompis hade med en av våra hundar. Schakki blev min. Det var min kompis och jag och sen fyra killar ifrån vår klass. Vi skrattade så mycket och skulle ta en genväg igenom skogen. Men det tog oss tre timmar längre tid och vi va vilse. Hittade inte ut ur skogen. HAHAHA ! Det är en dag som jag också kommer ihåg helt ! Skrattar fortfarande åt den dagen idag. Snart två år sen.

Här är D-kullen en dag gamla.


Dazybajzy. hihi.



Nej nu får det räcka. Ska göra KYCKLINGSALLAD nu. Jag känner den i munnen redan. finns inget godare ! hahha.


Kommentarer
Postat av: Carina

vilka massa fina bilder. Det är så roligt att gå igenom gamla, man har så många roliga minnen. Ha en bra helg och hälsa alla vovvar

2010-02-13 @ 11:35:11
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0