levande snögubbe!!?

Snöstorm är nog något som alla har just nu i sverige. Vi har iaf enormt mycket. Och alla hoppas väl på 20 centimeter snö inatt?! :D

Salli den stackars kan inte vara ute utan att bli en snögubbe, Jaa alltså full av snö så det klackar när hon är inne. Så henne har man inte ute om det inte är akuuuut för synd om henne när hon får vara i hallen och torka hela tiden.

Ofelia och Samba kan inte gå ett steg innan de stannar och vill bli burna in igen. Och edina, vet inte riktigt om hon gillar snön eller inte , för ibland springer hon runder som en galning och ibland vill hon bara in i varmen igen. Och Schakki gillar verkligen snön. Han är den enda som kan vara ute länge. Hoppas de nya skorna kommer snart så jag och min bebis kan gå ut igen! tihih.

Nu ska jag plugga, goodbaaj ! :d

Kommentarer
Postat av: martina

sv; åh. jag blir bara ännu mera sugen på att skaffa en liten sötnos när du berättar så mycket positivt om dom! :D haha

2010-02-02 @ 19:25:19
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: Carina

Då vet jag var Enzo har fått sin kärlek till snö ifrån :-) Han älskar verkligen snön och skulle kunna vara ute hur länge som helst. Han lägger sig gärna och börjar tugga på något gott i snön, bryr sig inte att det är kallt. Ha en härligt snöig kväll

2010-02-02 @ 20:11:06
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0