Edina och Izzie

Idag kom ju min älskade mellan dotter hem från Göteborg genom snökaos och allt.
När Amanda kommer , kommer ju Izzie oxå.
Izzi är verkligen den häftigaste kattunge jag träffat. Hon har absolut ingen rädsla för våra 5 hundar.  Precis som att " här Kommer ju jag".
MEN, så måste jag ju oxå säga att våra hundar verkligen är supersnälla mot allt o alla.
Kattungar eller marsvin ,eller kaninbebisar,alla älskas.
Men man märker att Izzie och Edina dras till varandra, dom är ju liksom bebisar båda. Här är busbilder!




Sedan har ju Izzie hittat på egna regler när hon kommer hit.



Man får ju inte vara PÅ bordet , men ingen har ju sagt att man INTE får vara under duken på bordet hihi.


Imorgon blir det kalas här  då jag ju fyllt hela 43 år , usch, vem vill bli gammal.
Ha en bra helg:)


Kommentarer
Postat av: Carina

haha vilken härligt busig katt. Så kul att det går så bra med katt och alla hundarna. Men hundarna är som du säger snälla och även vana vid katt sedan tidiigare. 43 är ju rena ungdomen :-) Blir snart 40 och inte känner jag mig gammal. Ha en super bra helg.

2010-02-20 @ 12:13:08
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0