hundpassning

Mamma är iväg nu och jag fick sluta tio minuter tidigare idag så jag hann med min buss så jag var hemma en hel timme tidigare. Så hundarna behövde inte vara hemma så länge själva. Pappa var även hemma en gång vid 12.

När jag kom hem halv 3, gick jag in på toa sen gick jag ut med hundarna dirket. Vi var ute i nästan 45 minuter och sen började systrarna ( Dazy och Edina) busa! Att de orkar!!

Och tänk stackars lilla Edina, hur ska hon orka träna Agility ikväll? haha Och hon kommer ju bli helt ledsen när inte mamma är med oss där. Men vi får väl se vad som händer.:D

Undrar hur mamma har det där uppe i huvudstaden! hihi.

Och förresten, en sak till, OM FJORTON dagar hämtar vi vår söta bebis! Snacka om att jag längtar! men det är mycket som ska hända innan dess. Min syster ska komma hem ifrån Turkiet, Hon ska fylla år och hon ska ha kalas här hemma i skåne! Och jag ska ha en massa massa prov innan också i skolan.

OOOOCH ! vet ni så glad jag är! Jag fick återigen, ( jag är jättestolt över mig själv) MVG på ett prov. Förra provet i samma kurs fick jag också MVG på, och läraren är stolt över mig! tihih. Men hon ska bara veta så stolt jag är över mig själv. Hahaha ! :D Men det är för det mesta hon som gjort det. Sjukt bra lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0