hunddag, med massa spring bilder.

Min kusin kom till mig vid halv 2 tiden idag. Sen åkte vi buss iväg till Hyllinge och handlade lite onödigt. Meeen jag köpte en bra sak, Ett koppel till lille Hiccory. Awwh! Mina drottningar har exakt samma koppel men med olika färger på. Samba har rosa och Edina har fått tagit över Soritas bruna koppel. Men något brunt halsband har Edina inte fått ännu. Då Soritas halsband fortfarande ligger på hyllan vid hennes priser och bild på henne, med Soritapäls!

Så iaf, mamma sa till mig för någon dag sen. Andrea, jag skulle också vilja ha ett sånt halsband och koppel till Hiccory. Men det ska vara blått. Så idag när jag åkte dit till samma affär och kollade så fanns det ett blått! Och det blev ju inte sämre när det var rea på det. Och det blev 119 kr, Snacka om ett bra köp, när det kostade 225 kr för Soritas bruna. Ganska sjukt. Men det gör inte mig något! :)

När vi sen körde hem igen hämtade vi Mogge, min kusins hund, och så åkte vi hem till oss. Där busade alla hundarna hur mycket som helst. De brottade ner lilla Izzi och plågade henne lite. HAHA ! så gulliga de är!

Sen efter en stund bestämde jag och Lisa oss för att gå ut med hundarna. Det var så lätt att gå med alla. Jag hade de fyra tjejerna och Lisa sin lille pöjk och sen Schakki.

Folket som körde förbi oss skrattade och allt. Tänk ändå två "små" tjejer, ( jaa jag tycker vi är små iaf jag, kort och allt!!! ) ute och går med 6 hundar. HAHA.

Vi gick en låång runda och använda Hiccory´s koppel, så det var väldigt lätt att gå med dem när alla hade samma längd på kopplena.

Vi gick vid vår gamla skola. Där finns en stor fotbollsplan där vi släppte hundarna en efter en och tillslut så var alla sex lösa och sprang runder. Här kommer lite bilder som jag tog med min dåligmobilkamera.



Just nu sitter jag i min säng, kollar på Talang 2010 och har lilla Izzi här vid mig. Hon sover som tusan och springer efter mig så fort jag går upp eller ner i huset. Var jag än går följer hon efter. Sötnosen alltså!!

Hon sov hos mig och hundarna hela natten, Jag tror det var 8 eller halv nio som Flyget ner till Turkiet skulle åka. Så Syrran får ha det BÄST där nere! :) hihi, så avundsjuk!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken härlig promenad och så mysigt när alla hundarna kan busa sådär. Jag vet en till som gärna hade varit med och busat, Enzo, han hade älskat det :-)

2010-04-03 @ 11:02:38
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0