stranden igen...

Det var några dagar sen vi skrev här. I onsdags åkte jag till stan med underbaraste kusinen. och en kompis till oss. Vi tog med oss några hundar och tog en underbart mysig tur till Stranden. loovleey! Här kommer iaf en massa massa bilder som vi tog där. NJUT! :)

Lisa hade med Mogge, och jag Edina Samba och Schakki.




Spetsarna ÄLSKAR att åka buss. Mogge va lite mindra glad på både tåget in och bussen hem. Men mina små charmtroll älskar det! :) Så stolt över de små stjärnorna! Kolla såna softare de är på bussen... min drottningar är även fönstertittare. Speciellt Samba, på de 40 minuterna hem ifrån Helsingborg satt hon och kollade ut HELA TIDEN! kallade man på henne, kollade hon snabbt på mig och sen ännu snabbare till fönstret igen. hhah





Det var alla bilder ifrån vår stranddag. Ha en jättebra helg! :)


Kommentarer
Postat av: Ridgebackgänget

Jättefina bilder!

2010-05-01 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0