påsken är över.

Här hemma har det inte hänt så mycket idag eller igår. Imorgon blir det Agility för mig och Edina. Mamma åker även till stockholm under dagen imorgon. Hon åker vid halv 8 och kommer hem sent på kvällen. Så jag blir hundvakt. Snackade lite med pappa innan och vi bestämde att han får komma hem på en rast och släppa ut hundarna eftersom de inte kan vara hemma själva från halv 8 till halv 4.

Sen får jag ta ut hundarna på en runda innan vi åker på agilityn. Om det inte öööösregnar. För då får det räcka med trädgården. De har ju fått en långpromenad varje dag hela veckan. :) Så en dag när jag passar dem gör det inte så mycket. hihi.


Ni ska bara se min hand!! Izzi är en riktig galning. Var jag än går springer hon efter mig som en svans. Jättegulligt men mindre gulligt är det när jag ska sova och hon står utanför dörren och skriker tills jag öppnar. Sen ligger hon i min säng och tar HELA platsen. Och nu idag skulle jag gå till mitt rum, och hon följer efter, men denna gången gick hon inte med för att mysa utan för att käka upp mig! Ni ska se min hand nu. fullt att röda rivmärken över hela handen. Det blödde och rann blod så jag fick gå ner och tvätta bort det. Stackars lillakissemisse. hihi.

Nej nu ska jag gå och duscha och fixa mig lite, ska ju till skolan imorgon efter lovet! :)

Hoppas ni haft en underbar påsk! För här hemma har vi haft det mysigt!

Lägger upp en bild som är ganska EXAKT ett år idag. Jag och min kära sambis, När vi var som mest ledsna och tröstade varandra efter vår lilla bebis bortgång. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0