agility + izabellapåskkärring

Sitter i soffan just nu. Det blev agility innan idag, och harreeeguuuud, min lilla solstråle är såååå jäkla bäst! :) jag tror vi har gått 5 gånger och hon är såååå duktig ! kan inte vara mer än stolt över henne :)

Visst retas hom med mig och vägrar gå igenom vissa saker ibörjan, men när hon väl gör de och får godis så går det senare. Jag är riktigt stolt iaf !

Det var allt jag hade att säga nu. Mitteln är bääääst så är det bara ! Ingen hund klår mina två flickor, och mammas hundar kan också få räknas liiiiiite, men bara lite ! hihih

Jag måste bara lägga ut en sjuukt gullig bild på min älskling! och jag är hennes älsklingsmoster! IZABELLA, när hon va en påskkärring nu denna påsken. Såå stor vår lilla tös blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0