Sen förra inlägget

Nu måste jag skärpa mig med bloggandet. Jag vet att det inte har blivit så mycket på sista tiden men nu ska jag verkligen. Det har inte hänt så mycket annat idag. Edina är helt galen. Springer runder och hoppar på sin valphages väggar och jag tycker så synd om henne. När jag tar ut henne i trädgården i koppel vill hon bara springa runder och så får hon inte. Staackars min bebis.

Jag har även hoppat av valpkursen. Ska fortsätta när valpfortsättningskursen börjar och gå den istället. Eftersom hon är så sjuk nu så kan jag inte göra allt som man borde. Och det är bara synd om Edina om man ska låta hon gå dit då har vi kommit fram till.

Ofelia har börjat löpa igeeeen och Schakki har därför börjat kissa inne. Så vår familj är lagom rolig nu. Hahaha. Jag tror att det var Ofelia som skulle bo borta hos min syster Anna och hennes familj och lilla Dazy. Så snart är det bara tre hundar i detta huset ett tag.

Skolan är helt jobbig och på tisdagar brukar jag vara hemma vid halv 6!!!! Kan ni förstå ? Det är sjuukt sent.  Hoppas att jag överlever.

Jag och pappa ska också snart iväg och köpa färg hoppas jag. Och måla om mitt rum, inte för att det har något med hundarna att göra men det är ju alltid kul att veta, tihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0