JA, MÅ HON LEVA!

Ja, må hon leva! Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!

Ojjsaaan, TACK SÅ MYCKET! hahaha ! skojar bara. Men grattis till mig som fyller 16 år idag ! Stooora flickan här nu jaa.

Det kommer lite bilder från kalaset igår senare. och även lite andra bilder men nu har jag fullt upp en stund för alla säger grattis överallt. Sms , msn , facebook. Jaa överallt. Såå ikväll höörs vi igen med bilder och sånt skoj !  Ooooch .. Säg nu grattis till mig . tihiihih


Kommentarer
Postat av: Carina

Ett stort grattis till dig, hoppas du fått många fina presenter. Hoppas även lilla Edina mår bättre. Ha en jättemysig födelsedag.



Kika gärna in på min blogg, uppdaterar med nya bilder på "stora" Enzo så gott som dagligen....

2009-09-06 @ 17:27:24
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0