Helgens planering

Min syster har kommit hem från göteborg och därmed hennes två kaniner också. Så de går tillsammans med mina marsvin på dagen och i en bur i växthuset på natten eftersom vi inte har nät i buren.

De stannar till på söndag. Imorgon ska några av mina tjejkompisar från förra klassen komma hit och så ska vi käka mat och ha skoj. På lördag ska min mormor ha kalas och på söndag ska jag bara soova!

Förresten, jag sa ju innan att jag skulle fotta marsvinen innan idag. Men så blev det inte. För ingen ville komma ut till mig. De gömde sig bara i huset och kom inte ut. Men nu börjar idol så bäst att kolla på det! sen är det sängen för mig för det är skola imrong ju. Goodnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0