Kusinerna på besök.

Igår kom kusinerna vid halv 1 till mig och mina flickor. Och såå kul Mogge ( kusinens pudel) och Edina har. De fick busa i soffan för att Edina inte skulle skada sitt ben. Och hon blev sååå trött efteråt. Mamma tog några gulliga bilder på de busarna och jag tog några så här kommer bilder på de svarta KUSINERNA ! Aaawh, Våra hundars första kusin. Tiihihi.

Edina va lite mesig. och skulle sitta i mitt eller i Lisas knä. Men här kommer bilderna.

Den lille moggisen blev trött och somnade i mattes knä innan de åkte hem igen för att kunna sova skönt utan en massa morriga kusiner runt.


Kommentarer
Postat av: Mogges moster Petra

Vilka fina bilder Andrea. Kul att läsa i din blogg.

2009-10-05 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0