stolt matte!

Just nu ligger jag i sängen, Samba vid mina fötter och Edina ligger bredvid mig. Och båda två sover så skönt. Edinas burvila tog slut igår och idag har hon busat med kusinen Mogge.

Utställningen idag gick helt okej, Vääldigt nöjd över min lilla Samba som gick fram, ( trots att hon är livrädd för hundar efter att hon blev biten två gånger) och hälsade på en massa hundar. ALDRIG sett henne göra det sen för två tre år sen. Det börjar kanske släppa lite ? :)

Men mer uppdateringar kommer imorgon för nu ska jag stänga av datan och pussa hundarna godnatt och sen lägga mig och sova. Sista natten innan skolan börjar så imorgon blir det SOVMORGON, jag gick ju upp innan solen, eller nästan iallafall. Vid sex tiden. Men vi hörs imorgon, eller idag eller vad man nu ska säga.

Förresten, jag får knappt plats i min säng. Flickorna tar all plats, ! hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0