Edina min älskling! <3

Jag måste bara passa på att skriva så glad jag är. Jag har fått en valp. Kan ni förstå? Edina har blivit en hund nu. Innan va hon inte en hund, utan något som liknade en hund, som var helt underbar men ingen man kunde leka kela eller ta med ut när man ville. Men nu är hon äntligen den lilla söta valpen som jag önskade.

Hon är så mysig och idag har hon inte haft egna ben. Hon har varit min lilla nallebjörn som jag bara burit runder på och mysit med. Heelt underbart.

Innan idag så satt jag vid köksbordet med min data. Så kom först Edina som fick hoppa upp i mitt knä. Sen kom även Samba så hon fick sitta på stolen bredvid mig. Och även om Edina inte fick plats och att hon inte visste hur hon skulle sitta så satt hon kvar. Hon gick inte där ifrån tills jag släppte ner henne. VÄRLDENS MYSIGASTE HUND!

Kommentarer
Postat av: No matter

Hello, Do you know this name : Edina Denfina ? Can you show me any of her picture ?



bye!

2009-11-16 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0