Malmö valputställning

Förlåt för dröjningen, nu ska jag verkligen skärpa mig! Nu kommer bilderna från malmövalputställning som var förra helgen.

Detta är Carina och Enzo. De ställdes först av de tre syskonen och eftersom han var den enda hanen va det inte någon speciell konkurrens så han gick vidare direkt för att tävla om BIR och BIM.



Sen blev det Hanna & Ella och min & Edinas tur.


Lite besviken blev jag tyvärr på min lilla Edina ibörjan. Men det är inte konstigt att hon inte kan gå i koppel när hon inte hunnit bli tränad mer än två veckor. Men dra kan hon iallafall göra! hahah


Ella... Att skriva Ella igen när hon kommer på bilderna påminner hemskt mycket om när de va små skitungar och det inte fanns så stor skillnad på de.






Jag och Edina vann över Ella. Och fick sen tävla mot Ewas bruna tik om bästa tik. Och där vann Ewas. Mycket fin tik. Men även 3 månader äldre. Så vem vet, Edina tar det nästa gång ellerhur?!


Sen blev det Enzos tur igen och då blev han BIM och den bruna tiken BIR.


Sen skulle vi in i syskonklassen.


Vi fick HP och mycket fin kritik. Och gick vidare till stora ringen. Myycket lång väntan i fyra och en halv timme.


Under väntan blev det en massa bus mellan syskonen. Här kommer lite bilder. Ella med sele och Edina med rosa koppel. Se om ni kan skillja de. Inte så lätt att se vem som är vem om man inte vet det innan.


Enzo ville också vara med men tjejerna stötte ut honom..





Sen blev klockan 3 och syskonklassen började. tyvärr gick vi inte vidare. Men det var inget jag förväntade mig heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0