Ute för första gången!!!

Ni kommer inte tro det !!!! Valparna var ute för första gången idag ! Kan ni tänka er. Bilderna kommer nu och så fort videorna är uppladdade kommer de in i ett annat inlägg. Först tog jag ut Edina och Enzo och så va de ute en stund innan jag hämtade de andra.



HAHAHAHA ! Undra om Enzo tyckte det var tråkigt att fottas? Edina ska ju bli en fotomodell!


Edina är riktigt inne i kameran. Min lilla gullunge!



Såå vacker!



Gnälliga Enzo. Och om ni inte tror mig så ska ni kolla på videon som kommer snart!!



Sen kom lilla Ella och Edmond ut.



Enzo och min älskling..



Enzo omtyckt av tjejer redan som liten. hihi. Ella till vänster och Edina till höger.





Den stolta pappan som vaktar sina bebisar får avsluta denna dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0