Modellbilderna.

Igår var ju som sakt min kompis hos mig och fotograferade valparna. Så här kommer en massa massa bilder. Jag lägger in bilderna små , men det är bara för att de blir mycket större och man kan se alla detaljer då. Men alla är klickbara!!

Edmond


Ofelia & de enorma valparna. Det ser iaf ut som det.


Ellebelledina. (Edina)




Edmond.




Enzo


Tyvärr blev nästan alla bilder på Enzo jättesuddiga. Så det får bli en på honom och en på oss. hihi.

Ella

Jag vet inte vad jag försöker göra här men hon kollade nog bort. Den blev fin fast mina fingrar kom med!



Försökte få en fin på alla men det gick inte. Edmond blev bra på denna och Enzo på den annan.


Edmond&Ella


Det är så rolig för alla frågar mig , Hur ser du skillnad på ella och edina? Men för mig är det ju jättelätt. Deras ansikten är helt annorlunda och om man riktigt mycket konsentrerar sig på att kolla på ansiktena ser alla nog skillnad på vem som är vem. Det är en baggis för mig iaf. hihiih. Det var några av bilderna från igår. Och nu ska jag se om min kamera vill lägga in bilderna från igår så de kan komma upp på min vanliga blogg. Nu när jag har skaffat Dazzlingflash bloggen kommer det inte längre in en enda bild på hundarna där. Och det är nog det ända stället också tror jag . HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0