Mitzi

Igår och idag har det varit Mitzi som har fått min uppmärksamhet hela dagen. Och det gjorde Samba riktigt sur!  Men efter en tur med mopeden blev Samba glad igen.
Men iaf, Igår hämtade vi Mitzi och badade henne för idag blev det utställning i Hässleholm.



Det tråkigaste är att torka de för det tar hur lång tid som helst.



Mamma badade henne och sen ville hon upp i en trygg famn och då gick hon självklart till min!



Kolla på denna gulliga video.



Idag körde vi och hämtade henne vid 9 och sen körde vi till Hässleholm.
Nu kommer bilderna från utställningen idag.




Det var tredje gången hon gick i koppel. Och det gick otroligt bra tycker jag! Men hon gick lite för långt bort från mig när vi gick men vad gör det när hon går som hon ska?


Och stog fint gjorde hon också.



Men hon va väldigt urfälld.




Hon fick en slät etta och blev tvåa i gruppen. Vilket vi är väldigt glada för!

Kommentarer
Postat av: Kin@

Grattis till det fina resultatet!

Mvh Kin@

2009-05-18 @ 09:25:46
URL: http://kenneljenkins.se
Postat av: Marita

Grattis till er. Andrea, så fin sida du har börjat med! Kram Kram

2009-05-19 @ 08:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0