Kennel Dazzling flash info.

Dazzling flash är en Tysk spetz/ mittelspitz kennel. Kennel Dazzling flash finns i Åstorp 2 mil utanför Helsingborg i Skåne. Just nu har vi en valpkull. E-kullen , som föddes den 7 maj 2009.

Jag som skriver i denna blogg heter Andrea och det är min mamma och jag som har det stora intresset med hundar. Här får ni läsa och kolla på bilder som för det mesta är jag som har tagigt. Allt från valpar till träning till hundutställningar. Jag hoppas också att denna bloggen får många som läser och inte minst för de som köper eller köpt valpar av Dazzling flash kollar på sina nya familjemedlemar och sina hundars första hem där de föddes.

/ Andrea Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0