Den 26e.

Nu va det 6 dagar sen jag la in valpbilder tror jag. Jag har inte haft tid faktiskt! Hela helgen har det varit marknad i Åstorp. Och när det väl händer något här måste man ta vara på det och sticka dit. Sen träffar man ju en massa folk och snackar och har bara helt trevligt. Så nu kommer det en massa massa bilder. Detta är bilderna från i förgår. den 26e.

De fick goda koöron


Tjejerna bråkade om ett öra när de hade varsett men de skulle ha samma.



Sen fick de komma ut och busa i hela trädgården som de får när både jag och mamma har tid att passa. För de springer alltid åt olika håll. Och det är så svårt att hitta och hålla koll på alla på samma gång.


Samba va i himmelriket. Hon brottade ner alla och busade med de. Och alla bara sprang efter henne.


Jag och min Edina.



Ojsan. Här käkar samba visst upp en valp!


Schakki krööööp upp i mammas knä så fort det kom en valp och ville bita honom.


Här blir Edina AVUNDSJUK!




Här kommer Enzo i full fart efter en upptäcksfärd under trappan.



Detta tycker jag är fräckt. Små klickbara bilder. först sitter Enzo och kollar. får syn på något och springer dit.


Och sen ahaa, det va bara en boll.


Edina JAGAR Samba som springer för livet.


Sen busar de.



Här busar Schakki och Ella. Man ser nog henne lite iaf?


Och här ligger hon.


Här kommer mina små flickor springandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0