Utedag.

När jag kom hem från skolan idag såg jag en massa små valpisar i trädgården. Eller nej det gjorde jag inte, men jag såg den nya lilla valphagen som mamma byggt när jag varit i skolan. Valparna hade nyss fått komma ut och de har nog varit ute en massa timmar sammanlagt. Eller jaa. 2 kanske. hihi.

Jag satte mig i hagen och valp efter valp somnade tätt intill mig och själv blev jag så trött så jag la mig ner jag också. Tänk så mysigt. Ligga i skuggan en 27gradig dag tillsammans med fyra små valpar! Det är nog allas dröm och min vardag! hihihi. Jag är verkligen lyckligt lottad !

Här ligger latisen och sover!


Där imellan låg jag. Mellan Enzo och Edina. När jag senare gick in hade alla lagt sig på min jacka istället för deras filt. Och ojsan, Där hade hänt en liten olycka också på den!.


Ella.


Samba är väldigt glad att hennes lilla bebis ligger där på andra sidan gallret!


En annan gång de kom ut var det dags för avmaskning. Jag har filmat det och videon kommer snart!


Nej nu orkar jag inte lägga in fler bilder. En bild på alla fyra får avsluta denna sommardag! 
Edmond-Edina-Enzo-Ella
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0